Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w ramach projektu „Nowe szanse – nowe możliwości”.
Opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji specjalisty ds. finansów w ramach projektu: „Nowe szanse – nowe możliwości”realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w ramach projektu „Nowe szanse – nowe możliwości” poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu: RPMP.09.01.01-12-0026/16
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
I. Opis przedmiotu zamówienia
Pełnienia funkcji specjalisty ds. finansów w ramach projektu: „Nowe szanse – nowe możliwości” realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Do Obowiązku Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należeć będzie:
Gromadzenie i przygotowanie dokumentów finansowych, sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej, administrowanie zakupami na rzecz projektu, przygotowanie opisu dokumentów księgowych, weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej zgodności z wymogami programowymi, nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków. Osobiste stawiennictwo w siedzibie PCPR w Brzesku na wezwanie Zamawiającego.
II. Warunki współpracy
Umowa cywilno-prawna w okresie od podpisania umowy do zakończenia realizacji projektu tj. do dnia 30.06.2019
III. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Wymagane doświadczenie w realizacji usługi specjalisty ds. finansów w ramach 1 projektu finansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dla potrzeby oceny spełnienia kryterium doświadczenia wykonawcy, Zamawiający uzna że wykazana usługa spełnia swoim zakresem wymogi Zamawiającego jeśli:
- z przedłożonego wykazu w ramach „formularza oferty” jednoznacznie wynikać będzie iż zakres usługi odpowiada zakresowi usługi specjalisty ds. finansów.
- Osoba nie skazana prawomocnie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
Weryfikacja poprzez złożone oświadczenie w ramach „Formularza oferty” załączonego do postępowania.
IV. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych, opis sposobów przyznawania punktacji.
- W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
- cena usługi brutto - 100 % - liczba możliwych do uzyskania punktów = 100
- Oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą wg wzoru:
Cena: (Cmin / C of. licz.) x 100 = liczba uzyskanych punktów,
gdzie:
Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.
C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.
Końcowy wyniki powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
- Liczba punktów, o których mowa powyżej, stanowić będzie końcową ocenę oferty.
- Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
- Należy podać cenę całkowitą realizacji usługi netto i brutto, która musi określać wycenę przedmiotu zamówienia przy założeniu realizacji projektu z uwzględnieniem kwalifikowalności wydatków projektowych w okresie 01.07.2016 – 30.06.2019.
- Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.
- W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.
- Cena ma być wyrażona w złotych polskich netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/ gr).
- Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w „formularzu oferty”.
V. Miejsce oraz termin składania ofert.
Oferty należy składać na wzorze załączonym do rozeznania, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub osobiście w siedzibie PCPR Brzesko, ul. Bartosza Głowackiego 2b, do dnia 08.07.2016 r. do godz. 9:00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką mailową, pocztową czy kurierską.
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę podlegać będą odrzuceniu.
VI. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
- Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nie pozyskania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu