Zapytania Ofertowe
Oferta pełnienia funkcji specjalisty ds. indywidualnej diagnozy
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w ramach projektu „Nowe szanse – nowe możliwości” poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu: RPMP.09.01.01-12-0026/16
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
I. Opis przedmiotu zamówienia
Pełnienia funkcji Specjalisty ds. indywidualnej diagnozy potrzeb w ramach projektu: „Nowe szanse – nowe możliwości” realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
informacja o wynikach
Projekt „Nowe szanse – nowe możliwości” dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu: RPMP.09.01.01-12-0029/16.
Brzesko, dn. 08.07.2016
INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
Przedmiot usługi:
Pełnienia funkcji specjalisty ds. finansów w ramach projektu: „Nowe szanse – nowe możliwości” realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Wykaz ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na zapytanie ofertowe wraz ze wskazaniem daty wpłynięcia oferty do zamawiającego:
- Mariola Górska, Łomna 182, 32-720 Nowy Wiśnicz, wpłynęło 07.07.2016
- Makarski Szczepan, ul. Łąkowa 37, 33-160 Ryglice, wpłynęło 05.07.2016
- KOLEOS Łukasz Oleksiewicz, ul. Marszłka Józefa Piłsudskiego 4, 32-555 Zagórze, wpłynęło 07.07.2016
W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany został na podstawie kryterium: najniższa cena brutto.
WYBÓR WYKONAWCY
- Najniższą cenę realizacji usługi oferuje KOLEOS Łukasz Oleksiewicz, z wykonawcą zostnie zawarta umowa na realicję usługi.
Informacja zawarte w ramach oferty potwierdzają spełnienie przez Wykonawcę wymogów określonych w ramach prowadzonego postępowania.
informacja o wynikach
Projekt „Nowe szanse – nowe możliwości” dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu: RPMP.09.01.01-12-0029/16.
Brzesko, dn. 08.07.2016
INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
Przedmiot usługi:
Pełnienia funkcji Koordynatora Projektu: „Nowe szanse – nowe możliwości” realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Wykaz ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na zapytanie ofertowe wraz ze wskazaniem daty wpłynięcia oferty do zamawiającego:
- WIRTUAL Wojciech Broczkowski, ul. Podgórska 15, 32-555 Zagórze, wpłynęło 08.07.2016 o godzinie 8.30.
W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany został na podstawie kryterium: najniższa cena brutto.
WYBÓR WYKONAWCY
- Najniższą cenę realizacji usługi oferuje WIRTUAL Wojciech Broczkowski, z wykonawcą zostnie zawarta umowa na realicję usługi.
Informacja zawarte w ramach oferty potwierdzają spełnienie przez Wykonawcę wymogów określonych w ramach prowadzonego postępowania.
projekt „Nowe szanse – nowe możliwości”
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w ramach projektu „Nowe szanse – nowe możliwości”.
Opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji specjalisty ds. finansów w ramach projektu: „Nowe szanse – nowe możliwości”realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku.
w ramach projektu "Nowe szanse- nowe mozliwości"
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w ramach projektu "Nowe szanse- nowe mozliwości".
Opis przedmiotu zamówienia
Pełnienia funkcji Koordynatora Projektu: "Nowe szanse-nowe mozliwości" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku.
Zapytanie ofertowe
Brzesko, dn. 08.07.2013r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1.Nazwa i adres zamawiającego:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W BRZESKU
UL. PIASTOWSKA 2 B 32-800 BRZESKO
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
KURSY ZAWODOWE DLA 49 UCZESTNIKÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO
„WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ – ROZWÓJ I POWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI
PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W BRZESKU”
3.Opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie w terminie od 20.07.2013 do 30.11.2013 r. kursów zawodowych z zakresu:
- kurs spawacza dla 12 osób
- Florystyki dla 18 osób
- Sprzedawca z obsługa kasy fiskalnej dla 17 osób
Wózek widłowy dla 2 osób
Składane oferty powinny dotyczyć łącznie trzech szkoleń zawodowych – nie dopuszcza się
składania ofert na jedno lub kilka wybranych szkoleń.
Wybór wykonawcy-sale
Brzesko, dnia 07.03.2013 r.
Wybór wykonawcy z zapytania o sale
PCPR w Brzesku informuje, iż w wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta. Przedłożona oferta spełniała wyznaczone przez Zamawiającego kryteria w związku z powyższym została przyjęta do realizacji. W wyniku procedury została wybrana wykonawca z Gnojnika.
Zapytanie o wyżywienie
Brzesko, dn. 06.03.2013 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYŻYWIENIE
DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO W 2013 R.
Zapytanie dotyczy realizacji projektu nt. „Wykorzystaj swój potencjał - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku” współfinansowanego ze środków EFS w ramach Priorytetu VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
- 1.Nazwa i adres zamawiającego:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W BRZESKU
UL. PIASTOWSKA 2B
32-800 BRZESKO
Tel. 14/66 300 31
Fax. 14/66 300 31 wew. 12
- osoba do kontaktu: mgr Agnieszka Czarnota
- 2.Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wyżywienia dla grupy od 10 do 54 osób w czasie zajęć które najprawdopodobniej odbywać będą się w Brzesku lub w miejscowości oddalonej o nie więcej niż 10 km, w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, ciastka, napoje + woda) i jednego ciepłego posiłku.
Godziny wszystkich posiłków muszą być ustalone w uzgodnieniu z Zamawiającym i dostosowane do godzin zajęć uczestników projektu.
Siedziba wykonawcy powinna znajdować się w tej samej miejscowości, w której odbywają się zajęcia lub wykonawca musi zapewnić dowóz posiłków, w warunkach zaakceptowanych przez Sanepid, do uczestników.
Zmówienie będzie wykonywane w terminie od 14.03.2013 r. do 13.03.2014 r.
- 3.Warunki które musi spełnić wykonawca:
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności wynikające z przepisów prawa.
- 4.Warunki i termin składania ofert:
- Ofertę należy wysłać na załączonym do zapytania formularzu za pomocą poczty elektronicznej na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., przesłać pocztą tradycyjną zamkniętej kopercie na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku, ul. Piastowska 2B, 32-800 Brzesko z dopiskiem: „Wykorzystaj swój potencjał – rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku” lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego;
- Oferta powinna zwierać również przestawienie propozycji menu
- Termin składania oferty od 06.03.2013 r. do 12.03.2013 r.
- 5.Kryteria wyboru oferty:
- 1)Cena – 60 pkt
Punkty za cenę = (najniższa cena brutto spośród ofert badanych /cena brutto oferty badanej) x 60 pkt
- 2)Siedziba wykonawcy – 20 pkt
- w tej samej miejscowości w której odbywają się zajęcia – 20 pkt
- w miejscowości oddalonej o 5 km – 10 pkt
- w miejscowości oddalonej o więcej niż 5 km – 0 pkt
- 3)Proponowane menu – 20 pkt
- menu pełne – 20 pkt
- menu ubogie – 10 pkt
- brak menu – 0 pkt
- 6.Tryb postępowania:
Udzielenie zamówienia na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14 000 euro. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w dokumentach: Zasady finansowania POKL, Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL
- 7.Zamawiający unieważni postępowanie gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
formulasz oferty_wyżywienie.doc
wyniki- zapytanie o salę
Wyniki - zapytanie ofertowe na sale szkoleniowe
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku informuje, iż w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta w związku z tym, termin do składnia ofert przez wykonawców zostaje przedłużony do dnia 06.03.2013 r.
Zapytanie o salę
Brzesko, dn. 16.02.2013 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NA SALE SZKOLENIOWE
DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO W 2013 R.
Zapytanie dotyczy realizacji projektu nt. „Wykorzystaj swój potencjał - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku” współfinansowanego ze środków EFS w ramach Priorytetu VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
1.Nazwa i adres zamawiającego:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W BRZESKU
UL. PIASTOWSKA 2B
32-800 BRZESKO
Tel. 14/66 300 31
Fax. 14/66 300 31 wew. 12
- osoba do kontaktu: mgr Agnieszka Czarnota
2. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wynajem trzech sal:
1)Sali szkoleniowej wyposażonej w sprzęt multimedialny. Sala powinna zapewnić komfort pracy dla grupy uczestników do 54 osób, posiadać dostęp do światła dziennegomożliwością zaciemnienia. Sala powinna być wyposażona w ekran, projektor multimedialny, flipchart wraz z kompletem pisaków, dodatkowo stolik dla trenera szafkę/półkę pod laptop i rzutnik oraz stoliki i krzesła dla grupy 54 osób;
2)Sali komputerowej wyposażonej w 15 zestawów komputerowych z dostępem do Internetu, ponadto na sali powinien znajdować się ekranem i projektorem multimedialnym;
3)Sali świetlicowej przystosowanej dla dzieci również tych z orzeczoną niepełnosprawnością. Sala powinna oferować możliwość, prowadzenia gier planszowych jak i ruchowych. Wyposażenie takiej Sali powinny stanowić gry planszowe, TV, gry sprawnościowe, materace, artykuły szkolne tj. bloki rysunkowe, kredki, pisaki, specjalne nożyczki dla dzieci i inne przybory umożliwiające rozwój zdolności artystycznych.
Oferent powinien zapewnić nieograniczony dostęp do zaplecza sanitarnego w bezpośrednim sąsiedztwie sali dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wszystkie trzy sale muszą być dostępne od godz. 8.00 do 19.00. min. 4 dni w tygodniu w terminie wskazanym przez Zamawiającego, celem realizacji zajęć z uczestnikami projektu.
Koszty mediów, w tym ogrzewania w okresie grzewczym, i sprzątania używanych pomieszczeń będą zawierać się w cenie wynajmu.
Powyższe sale muszą być usytuowane obok siebie. Oferowane pomieszczenia powinny znajdować się w Brzesku lub w miejscowości oddalonej od Brzeska nie więcej niż o 10 km.
Zmówienie będzie wykonywane w terminie od 08.03.2013 r. do 31.12.2014 r.
3.Warunki które musi spełnić wykonawca:
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4.Warunki i termin składania ofert:
- Ofertę należy wysłać na załączonym do zapytania formularzu (załącznik nr 1) za pomocą poczty elektronicznej na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., przesłać pocztą tradycyjną zamkniętej kopercie na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku, ul. Piastowska 2B, 32-800 Brzesko z dopiskiem: „Wykorzystaj swój potencjał – rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku” lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego;
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych;
- Termin składania oferty od 16.02.2013 r. do 26.02.2013 r.
5.Kryteria wyboru oferty:
1)Cena – 80 pkt
Punkty za cenę = (najniższa cena brutto spośród ofert badanych /cena brutto oferty badanej) x 80 pkt
2)Siedziba oferenta
- w Brzesku lub do 10 km – 20 pkt
- powyżej 10 km – 0 pkt
6.Tryb postępowania:
Udzielenie zamówienia na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14 000 euro. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w dokumentach: Zasady finansowania POKL, Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL
7.Zamawiający unieważni postępowanie gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wybór oferenta
Wybór oferty na prowadzenie kursów zawodowych
W wyznaczonym terminie wpłynęły do PCPR w Brzesku, ul. Wyszyńskiego 6, dwie oferty. Do przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu systemowego został wybrany ZDZ w Krakowie - oddział Brzesko, ul. Mickiewicza 17.